Lama


Sudah lamo juo ese menyepi dari dunio blogging lantaran kesibukan yang amat dari hujung tahun ke awal tahun. Ese bukan kojo gomen, ese makan gaji. Bilo makan gaji, terpakso buat itu ini sampaikan maso untuk diri sendiri pun tidak sempat. Kalu siang tak sompek nak buat, malam kono sambung buat sampai siap. Bilo dah kojo sampai tahap camtu, badan pun naik penat. Nak ngadap pc pun sampai tersengguk-sengguk kadang terlelap atas kerusi. Itu namonyo komputer tengok tuan, bukan tuannyo tengok komputer.

Lihat pada tagboard, ramai bertanyo khabar. Namun khabarnyo begitu lah hendaknyo, sihat sejahtero adonyo. Yang mano terjarang nak sms, terjarang nak jengah blog, terjarang nak berym, harap paham-paham la yo. Jangan pulak kato ese skarang ni sombong ke apo ko.

Insya Allah, bulan 3 nanti selesai la segalo kojo-kojo dan projek-projek yang di handle. Baru la boleh menarik nafas lego dan membetolkan urat sendi pinggang ni. Gitu la arakian cerito rekaan yang di ado-adokan di sebuah desa terpencil di tepi ibukota.

Pada 2006, ese akan mulakan dengan entry yang berlainan dari tahun 2005, itu pun jiko ese rajin utk sentiaso update dongan gayo terbaru ese. Photo Blogging.

0 comment:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails