2.6.09

Botol

Ese ado sorang kawan.
Yang suko simpan botol air mineral 500ml.
Beliau cakap, dokek rumah dah ado banyak.

Ese tanyo.

"Buek apo jang dongan botol ni?"

"Buat isi air, letak atas meja depan pc. Malas nak refill kat tingkat bawah."

Ese pelik. Selidik punyo selidik.
Ruponyo tingkat bawah rumah teres beliau tu.
Berhantu.

7 comment:

S h i n o said...

kalu umah demo kawe cayo ado antu. Nak2 kalu malam minggu. Sebb tu kwe ingat nk wat baco yasin etek..

AyAres151 said...

malam minggu ado atu dehh..hahahaha.. atu tetek labuhh...wkakakakaa

Ladyee.Ladybug.Yna said...

wowowowo.ado atu long breast siak. ohhhh,elergik kawe nga atu nih.

Kimie said...

atu tetek labuh??bagaimana rupa hantu itu wahai saudaraku..hahaha penah ku lihat tp x penah ku tngok..

AyAres151 said...

antu tu datang bergolek2.. kerap datang menjelang tengahmalam... tmpt kegemaran.. Sofa kat bawah ni.. dan jugak tilam di bilik..

hantu tu datang bawak tetek dia yang labuh jer... wakakakaka..

lalu buat malam ku jadi sungguh mengerikan... berselubung. peluh memercik.. menggigil menahan ketakutan...

Princess Liyana said...

Euwww..hantu?ni yang wat scary je...alaahai

AyAres151 said...

dia tak kacau pempuan..dia kaco laki jer.. dulu Lan dan Azhar selalu kena kaco dek antu tetek labuh tuu..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails