19.7.09

Wayang

Sojak pasarayo dokek dongan umah ese dah ado wayang.
Ese tengok parking tak ponah longang.
Kalu jalan kaki, tak sampai setongah jam dari umah ese.
Kalu naik kereto, dalam 5 minit dah sampai.

Pawagam MBO yang baru bukak.
Nak kato koman tak lah jugak.
Ado la dalam 5 panggung yang ado.
Kerusi pun boleh tahan la jugak. Luas.
Cumo tak banyak seat la yang ado.
Tapi layarnyo bulih tahan bosar.
Yang tak tahan, aircondnyo sojuk tak ingat aih.

Sojak di bukak awal Julai itu hari.
Ese dah duo kali dah poie nonton wayang dokek situ.
Sekali tengok cerito Ice Age 3.
Dan latest poie nengok cerito Harry Potter.
Dan untuk keduo-duo wayang tu.
Rumusannyo.

Menyosal tak bawak selimut.
Sojuk nak mampos.

9 comment:

Honey Bee said...

tul tu...wayang dia sejuk gler sehh...
nasib baik bwk bj sejuk...

Princess Liyana said...

huhu ritu tgk harry potter...huhu okla kerusi depa luas..n langsir2 hiasan tu lawa plak..hehe n sjukkkk bgtt..ahaha

rudy bluehikari said...

pakai baju sejuk pun xcukup ke bro?

Khamel said...

stokin jgn lupeeeee

AyAres151 said...

sejuk ngalahkan peti sjuk... dok Jepun tak sejuk cam dok dalam MBO ni...

pB said...

sejuk sejuk , ada kopi O panas , sodap tuuuuu

printing said...

kek mano umah kau jang...

LadybugYNA said...

kena g tgk berdua bru xsejuk hehe

AyAres151 said...

Yna sudi tgk dongan i?

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails