24.6.08

Kontroversial

Ruponyo blog ini. Mendapat perhatian.
Dulu satu golongan yang digeruni dan dicemuhi.
Cubo memantau blog ini.

Dan kendian. Selopeh entri 'HARAM' berkaitan Sugar Mummy.
Sekali lagi blog ini dapek perhatian lagi.
Dari orang yang. ..Emm, ntah. Tak gheti ese nok describe.
Yang kadang buat ese tergolak bosar sorang-sorang.

Apo pun, ese ghaso entri itu berjayo.
Kerano ado orang yang sudah percayo dongan entri tersebut.
Bulat-bulat.

Tapi terpulang lah dokek kalian.
Cumo jangan jadikan bahan dalam blog ese.
Untuk kamu jadikan alasan untuk mencipto pergaduhan.
Kalau kamu nak bergaduh, bertumbuk lah.
Baru puas hati melopehkan geram.

Sekali lagi. Kamu membuatkan ese tergolak sendirian.
Kamu sungguh pelik dan emm..ntah. Tak gheti ese nok describe.

3 comment:

KEKASIH 'ATOK' said...

uisshh kontrovesi?? glamer laa lepas nie encik ares ye.. hehehe.. wartawan dah dtg entepbiu ker??

ah tok said...

Jangan mencarut tak baik! Hehe

AyAres said...

erk....kat maner ayat mencarut tu?

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails