24.2.09

Melambak

Tibo-tibo yo.
Kojo melambak dalam minggu ini.
Tidak sompek nak menulih dokek sini.

Tapi ese lobih suko.
Kojo melambak daripado takdo kojo.
Bilo takdo kojo, badan jadi lomau.
Mulolah diri ni dapat penyakit. Malas.

6 comment:

filanastasia said...

mr ayares : owh.. bz

Princess Liyana said...

huhu..keje leklok;)

hidayat said...

betul3x (macam upin & ipin)
bagus gak bila keja melambak ni
takde la boring sgt asik dok melahu je depan komputer
sampai satu tahap da xtau nk surf apa kat tenet tu
akibat tiada kerja langsung....

AyAres151 said...

tp bila keje melambak...kalu kena 'ganggu' di tekan-tekan.... tu yg buat lagi tensen tu..rasa tang tu jugak nak antar surat 'penamat' tu.....

Sibuk mengikut jadual kita sendiri adalah lebih bagus...
berbanding Sibuk tp berterabur ikut orang suruh2..tambah nak settlekan jadual sendiri...
itu yang TENSEN tuu....

filanastasia said...

mr ayares : don't stress too much.. sila la ke SPA.. hahahaa

AyAres151 said...

SPA percuma ada tak?

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails