Ahad lopeh, ese menganjurkan sesi picnic di Batu Layar bersamo dongan
geng dari Photoskool bolah selatan ni.

Seramai 20 orang lobih kurang yang hadir memeriahkan sesi santai sambil ber-barbeque
di tepi pantai. Dan ado banyak laie makanan yang dorang bawak.

Sekali-sekalo poie picnic ramai-ramai pun best. Boleh release tensen walaupun ponat.
Sambil mandi-mando dokek laut, dorang sompek jugak buek photoshoot.
Alang-alang takdok model yang ese sediokan buek dorang ni, ese me-volunteer-kan
diri untuk menjadi model of the day.

Walaupun panas bangat dan gatal-gatal kat tengah lalang tu, tapi ese lihat dorang
semuo seronok dan tak henti-henti dok snap.
Dan dorang bergilir-gilir menjadi model.

Iyolah, selalu asyik dok shoot model ajo. Kali ni biar dorang pulak yang jadi model.
Baru tahu betapo sekso menahan panas dan seksonyo nak posing.

Ese ucapkan terimo kasih pado rakan-rakan yang turut serto. Kalian memang besh.



An outdoor portraiture during picnic at Batu Layar, Johor. - photo : Fendy

2 comment:

shinO サイフル said...

kemah model..macam hero remaja.
kirim salam ah ke dia..
:P

ah tok said...

Baik-baik main kat lalang tu.



:D

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails