Doneeh ku Myshoutbox ku Jua...

Setolah beberapo hari 'sang doneeh' sakit porut dan tak sombuh2.. mungkin jugak beliau tolah masuk ke wad pediatrik takpun wad isolasi.. and maybe wad icu.. jadik beliau tak dapek nak u.c.i... dongan itula mako ramai 'sang blogger' mulo beralih arah untuk tidak mahu mendapekkan perkhidmatan 'sang doneeh' laie.. termasuk la eden sendiri.

Eden membuat keputusan untuk mendapekkan perkhidmatan 'sang myshoutbox' pulak.. setolah itu eden pun sign-up la satu akaun di sano dan mulai hari ini eden dah mulo menggunokan 'sang myshoutbox'.

Diharap dongan ini mako dapek la eden mengetahui siapo la yang berkunjung kemari dongan meninggalkan jojak beliau di badan 'sang myshoutbox' itu. Walaupun 'sang myshoutbox' tidak la sehebat 'sang doneeh' yang ado tompek reply dan leh nengok ip penjejak.. tp 'sang myshoutbox' pun bleh tahan la jugak yer..

So.. kalu ado 'sang blogger' di luar sano pun mau bertukor angin, korang leh poie ke laman web 'sang myshoutbox' untuk mendapatkan perkhidmatan beliau.. free ajo la.. takyah bayor.. zaman skang kat internet nih manyak mondo yang pree...



p/s: Gallery has been updated..!!

0 comment:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails