Present

Waaa.. sudah lamo rasonyo den tak update blog nih.. uihh, busy sangat ko eden nih? Rasonyo takdo la busy sangat pun tp bleh la tahan.. Sebonarnyo den ponat.. balik kojo tongah malam den terus tido coz nak bangun pagi lak.. Biaso la jang oiii.. kalu dah buek duo kojo...

Today den ado appointment yang 1st bagik projek E-Smart Sales Programme , dan projek nih melibatkan duo sistem yang dibangunkan oleh programmer dalam Znn..iaitu Smart Library System dan Smart Attendance System.

Den poie ke Sek. Keb. Taman Univ 3 dan jumpa dongan Guru Besar sekolah tuh. Memulonyo beliau nampak seperti berminat dengan sistem library tetapi kurang berminat dengan sistem attendance tuh.. jadik sebenarnya programme nih adalah package dan telah disertokan keduo2 sistem di dalam satu package tu.

Lopaih jo den present dokek Guru Besar tuh.. seperti biasa la dorang akan cakap utk contact kemudian selopaih berbincang dengan pihak PIBG sekolah. Jadik den hanyo bagi business card dan sign pado guest book skolah tuh. Nanti minggu dopan den akan follow-up balik utk sekolah tuh.

Balik jo.. ujan lobat plak. Skrang nih dokek JB, tengahari mesti akan hujan dan bawak la ke petang. Jadik kojo den pun tergendalo la skit.. hujan masih renyai2 tp den poie gak ke MPJBT lak sbb nak amik cek. Terpakso la demi kojo..

0 comment:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails