16.12.08

Malam Pelabuhan

Malam Pelabuhan 2008 yang berlangsung dokek Persada, Johor Bahru pado tahun ini tampak kurang meriah berbanding tahun yang lalu. Kehadiran tetamu walaupun memenuhi ruang meja yang ado, tetapi ballroom yang digunokan cumo sebahagian sahajo berbanding tahun lalu.

Team Capturepixs selaku Official Photographer untuk Malam Pelabuhan ini bersedia dari seawalnyo bagi memastikan setiap perjalanan majlis dapat di capture sebaik mungkin.
Di ruang pendaftaran tetamu, terdapat satu backdrop untuk tetamu mengambil gambar
sebagai kenangan dan juga untuk simpanan Lembaga Pelabuhan Johor.

Artis jemputan adalah Noraniza Idris dan Salleh Yaacob. Ese tak banyak shoot artis dan persembahan kerano sudah ado duo orang team di hadapan yang sudah bersedio.
Dan persembahan dari warga LPJ sendiri yang buat lawak dokek atas pentas tu.
Berdekah VIP semuo menahan lucu.

Majlis bersurai sekitar jam 11pm dan segalonyo terakam lobih dari 5 Gigabait iaitu sekitar 2000 keping foto-foto sepanjang majlis. Ianyo hasil dari ompek orang photographer professional dari Capturepixs yang berdedikasi menjalankan tugas masing-masing.

Habis yo majlis, perut dah berirama keroncong. Dan kami melantak sakan dokek Myfriend Tomyam tetapi layanan tongah malam oleh pekojo restoran membuatkan kami memasukkan Myfriend di dalam senarai Black List.

3 comment:

atengbest said...

dah lama blacklist myfriend....
mahal dan kadang2 lambat....

filanastasia said...

mr ayares : alahai.. manyak lagik tmpt makan yg sedap.. situ tak sedap mana pun.. lagik best mak fila masak.. huhuhu

Nanie Harris said...

Tahniah pada team Capturepixs dan tidak pada Myfriend... :)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails