I'm in FLU...

Canang akan mula berbunyi walaupun tidak nyaring.. dan canang akan sentiasa berbunyi jika ada yang mengetuknya.. bergantung pada si pengetuknya bila untuk mengetuk... tp pengetuknya akan memastikan canang berbunyi mengikut rentak dan irama semasa.. Jangan di usik bila canang itu berbunyi kelak nanti rosak akan iramanya.. musnah la sebuah melodi indah itu, but............ canang ada rentak irama ker?
Kalau tiada rentak irama.. ia akan berbunyi mengikut lenggok gemalai pemukulnya saja... bukankah begitu?


Today, i'm in flu... hope it's not a 'bird flu' becoz i am not a bird walaupun i'm feel freedom like a bird... Sungguh menyeksakan idup bila idung sentiasa berair.. mata pula pedih2... sapu tangan tidak lekang dari tangan.. mmg ia mampu membuktikan dirinya adalah sebuah sapu tangan.. tp malangnya kali nih fungsinya menjadi 'sapu idung'.

Letih btol rasanya badan. Balik keje ingat nak terus mandi tp baring dekat katil nak keringkan peluh.. terus terlelap. Gagahkan juga bangun mandi.. kalu tidak demam akan makin menjadi2 nanti.. siapa yang susah kalu makin menjadi2.. diri ini jua yang menanggung seksanya. Tidak sanggup lagi ah dong..
Orang jauh di kota mendapat tau kesihatan diri ini tidak normal..tidak pula tahu dimana info sampai kepadanya.. tp rasa juga gembira bilamana ada orang cuba ambil berat akan diri ini... huhu.. macih.. macih...muahss.

Lepas mandi, ON kan PC.. pehtu pegi sediakan Panadol Soluble. Makan Curly Fries dari ANW yang Ahmoi bagi tadi.. sempat singgah sekejap menjengok Ahmoi di sana. Rajin btol bekerja sampai tidak sempat toleh kiri kanan.
Err..Sungguh yang teramat sangat tidak lazat... bukan Curly Fries.. tp Panadol itu.. rasanya cukup meloyakan tekak ini.. nasib baik ada penyelamat iaitu sekotak Seasons Krisantimum.. nyaman dong tekak ini...

Nak nengok citer Enemy Of The State.. lakonan Will Smith. Tp rasa seperti tidak ada mood pula.. Sudah beli DVD itu sejak 2 minggu lepas tp sampai sekarang blom melayaninya.. DVD LOTR pula ada kesemua versionnya.. sudah khatam kali ke-3... tp... diri ini mencari DVD Koleksi cerita berkaitan dengan sniper.. like Sniper 1, Sniper 2, Enemy At The Gates and etc.. Jika ada sesiapa kaki movie akan tau tajuk cerita berkaitan dengan dunia Sniper... pls inform to me.!!!

0 comment:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails