Kaki Wayang..

Tangkas, pantas, licik, cekap dan bertenago... yerr.. itu yang den bleh kasik hint utk wayang kito pado kali ini.. dan star yang bleh den kasik utk layar kali ini adalah setakat 3 bijik ajo.. memang menarik cuma plot ceritonyo agak membingungkan penonton.. mungkin den sorang jo yang bingung.. taktau lak penonton lain. Tidak tau hujung pangkal kenapo beliau jadi pembunuh.. sebab apo beliau diarah utk membunuh dan kenapo beliau jadik psiko.

Tp yang pasti punco utamo pembunuhan dalam cerito The Bourne Supremacy nih adalah kerano politik. Yang den raso menarik tentang cerito nih adalah bagaimano caro Jason Bourne meloloskan diri dari kepungan dan kejaran pihak berkuaso serta kecekapan beliau menggunokan skill yang ado. Itu sahajo..



Ramadhan bakal menomani umat Islam tidak lamo laie.. adakah anda sudah bersiap sedio? Jiko anda umatNYA.. sudah tentu dari awali sudah siap sedio utk mengharunginyo. Walau pun banyak dugaan di dalamnyo tp yang pasti setiap dugaan dan cabaran itu ado ganjarannyo. Adakah anda semuo ingin merebut ganjaran yang disediokan?

Dalam pado Ramadhan bakal tibo.. entry khas belom laie ado..esok mungkin akan bicaro tontang kisah konangan Ramadhan..semuo itu akan den kongsikan bersamo dalam GT2.. nantikan kemunculannyo nanti..

0 comment:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails