15.5.08

Siapa Dia?

"Siapa dia berbanding aku"

"Buat apa percaya pada orang yang gaduh dengan aweknya 24 jam"

"Kamu harus dengar cakap aku. Aku punya veto"

"Kamu sentiasa salah. Aku saja yang betul. Aku tak percaya kamu"

"Bagitau dia,jagalah awek dia sebaik mungkin"

"Gua pantang orang off hp malam2, malam minggu plak tu. Memang SIAL"


Nah. Itu antaro yang tersurat yang telah diolah.
Yang tidak diolah, tidak sesuai utk ditatap umum.

Ese, yang tidak mahu masuk campur dalam siri kehidupan kalian.
Turut menerimo padahnyo.
Samo seperti apo yang Gadis Sunti Ramping kono sebelum ini.

Ya. Betul kato Tok Rimau.
Dan kato duo gadis dirumah besar ese ini.
Memang patut dan harus.
Ese meruntuhkan jambatan bosi itu.
Dan mulo membino tembok yang tinggi.
Tembok batu.

Harus. Noktah.

0 comment:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails