Besday!

Eden nak citer pasal malam semalam sbb today eden takde citer menarik maupun menolak. Malam semalam tuh eden di jemput ke majlis sambutan harijadi QSC-Leader eden yang penah eden citer dalam picnic kat Sedili tuh.. QSC-Leader pempuan nih namanya Miss Siti Hajar. Besday nih yang ke-21 buat beliau.. muda 2 tahun dari eden. Kalu kat tmpt kijer, dia panggil eden "Abg".. kadang2 tuh "Yang".. kuargh kuargh kuargh...walaupun dia lagik tinggi pangkat dari eden. Lantak dia la nak panggil apa pun tp eden tetap panggil dia Miss Hajar, sekadar menghormat beliau yang berpangkat.

Kitorang poie beramai-ramai naik van yang di pinjam dari bapak sorang staff. Eden bawak sekali DIA sbb eden nak kenalkan ngan memember eden. Erm..Saper yang jadik driver ah? Hak elaa... eden laie. Tak sah kalu bukan eden. Kekgi kena kijer sebagai Pemandu Peribadi Sultan ke.. Agong ker.. YB mana2 ker. Ah... lupakan dulu. Kitorang poie berkumpul kat Jusco Permas Jaya. Kat sana semua groups dari 4 Outlet di JB ada dan bertolak ramai2 ke umah Miss Hajar kat Johor Jaya.

Lepas makan dan tiup kek.. kitorang lepak kat luar umah. Masa nih groups kitorang dari Skudai mmg dah sediakan tepung dan telor yang dibawak khas. Dok senyap2 kat belakang Besday Gal.. pelepekkk... telor singgah atas kepala.. pastu tepung pula menyusul atas kepala.. dan telor lagik.. dan tepong lagik.. pastu air satu gayung di simbah. Huhuhuu.. basah kuyup ah si besday gal dan melekit-lekit ngan telor dan tepung. Seb baik la semuanya sporting.. family dia pun turut kenakan dia termasuk tunang dia.. siap main calit-calit kek lagik. Hahahahappening sungguh.
Kitorang balik kol 2 pagi...

0 comment:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails