Stock Dah Sampaiii...

Banyak gilo stock sampai today.. satu lori stock dari R.A dan satu laie dari Ayamas punya kilang.. sampai ayam dan barang berbakul2.. pastu sampai pinggan mangkuk dan jugak sudu mudu sumer ado.. ponat eden dok munggah dari lori bawak masuk ke kodai..
Tongahari nih boss belanja laie makan kat Restoran Aida kat depan Maybank tuh.. apo laie.. hari nih adalah hari last kitorang di belanjo oleh boss.. maka dengan itu melantak sakan la.. ado yang bungkuskan air dan jugak roti bakor.

Petang nih masih lagik dok menyusun barang2 yang sampai tuh dan terus prepare apa2 yang patut utk di masak. Dan sampai ke malam.. masa yang di tunggu2 dah sampai.. Aktiviti lakonan oleh para pekerja dan eden macam biasa mengambil tempat di bahagian depan sebagai 'server'. Eden la kono potong ayam, angkat ayam dari oven, kono isi nasi, kono goreng fries, kono goreng popia dan kono bakar roti pita... macam2 lagik la. Lakonan kurang menjadi... sbb bebudak pakat gelak. Dan yang berlakon sebagai customer lak asyik dok order merapu meraban jerk.. Boss pun geleng kepala dan bagik komen yang negatif.. dia kata kitorang buat kojo lembab.. chessss burger tol la boss nih.

Malam, short briefing skit dan lepas tuh terus melantak apa yang kitorang lakonkan tadi. Apa yang di order tadi kitorang melantak ramai2.. dah siap makan, banyak yang tak abis dan terus tapaukan.. Closing dan balik dalam kol 10pm. Tgk schedule lak eden kono keje esok kol 12tghari-12mlm.. mamposs..

0 comment:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails