Ceritera Dalam Gallery..

Semalam eden publishkan satu blog yang eden nak khaskan utk letak galeri gambar saja.. tp eden lom start letak pic laie buat masa nih sbb tgh dok susun atur nak masukkan pic mana satu dulu.. Kalu nak nengok blog gallery tuh leh klik sini atau pun leh jugak klik kat atas tuh kat Gallery tuh.. Layout yang sama jerk cuma content jerk yang berbeza... nenanti la eden letak layout lain utk blog gallery tuh..

Besday!

Ramai gak kawan eden yang sambut besday dalam bulan May nih.. start dari 4hb May ada dua orang iaitu Rynie dan Lyn. 5hb lak penpal lama eden si Yaya.. dah lama tak dengar kabor dia.. lost contact. Pastu masuk 8hb lak.. Yusma, jugak penpal eden yang tak lama lagik akan bergelar doktor. Masih keep contact lagi dan baru tadi eden wish besday kat dia. Ntah eden nih orang keberapa ntah tp tak kisah la asalkan eden masih ingat pada memember eden. Dan syukur jugak kalu orang pun ingat kat kita jugak kan... 16hb May, merupakan hari guru tp ia jugak merupakan tarikh besday bekas hosmate eden merangkap kawan baik eden kat UTM.. si Daniel.Pastu lak 17hb , besday Suriani dari Sik, Kedah. Penpal jugak dan kenal masa Jamboree Asia Pacifik kat Trg dulu.. Yang sorang nih pun dah lost contact skang.. kena la utus surat balik kalu nak tanye kabor.. tp eden skang dah tinggalkan dunia penulisan nih, dunia setem dan sampul surat nih. Maklum la.. skang dah celik IT sesikit.. guna la kan teknologi yang ada. 22hb plak adalah besday Angah, sorang blogger dan eden kenal melalui internet dalam setahun yang lepas dah. Misteri sungguh budak nih sbb dia merahsiakan identitinya yang sebenar tp sikalang hampir terserlah sudah...
Erm.. tuh jerk la yang ada dalam diary eden tp maybe ada laie memember eden yang sambut besday pada bulan May nih kan cuma eden tak tau jerk. Takpe.. kepada mereka yang sambut besday pada bulan May nih... di harap korang di panjangkan umor dan murah rezeki.. kalu rezeki ada lebih.. hulur2 la dan murahkan hati utk belanja orang kat sini.. hahahaa..

0 comment:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails