16.1.09

Cat

Ese mahu Putama yang bosar ni berwajah baru.

Ruang tamu yang luas. Mahu dicatkan.
Kaler 261A-Knockout Red, 1053D-Spring Vigor dan 7033D-Golden Dome.
Bilik tidur dengan kaler 7235P-Blue Lullaby.
Dapur biarkan dolu.
Mahu bikin mozek kalau boleh setinggi Jaclyn Victor.

Tetapi. Cat apobondo yang bagus?

Ado yang mahu gotong royong?
Atau ado tukang cat yang murah-murah yo upahnyo?

7 comment:

Princess Liyana said...

hi hi hi..kalau upah kancil clan mesti mahal ;P

azie said...

ha ha ha

upah kancil klan murah gak lah. rate tak pro. tapi kena siapkan mkn, minum, serta penginapan,kah kah kah

AyAres151 said...

umah kamek ada cik T... ada berani ka??

S h i n o said...

Sejak bilo pulak demo jadi Eric nih..
haha tiba2 pulak suke decorated rumah. :P

Kalau nak muroh wat 2 layer. Demo cat separuh jahh.. xpon bubuh jah wallpaper hehe

hidayat said...

bulan 3 ni abg da start tinggal sorang kan?? saya masuk ngn adib bleh?

AyAres151 said...

boleh...kalau korang bulih tahan lah.. setiap ahad kena kemas umah..
coz ini bukan opis znn yang bersepAH2 TU....

kasyfi said...

weh..dah pindah ker..pindah lg...aku rasa baru jer setahun 2 kt pulai perdana tuh..hijrah ni bagus gak dari dok terperok kt bawah tangga tuh..ha..ha..gaji dah hijrah belum..he..he..claim mesti dh bole beli laptop sebiji dua

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails