15.1.09

Teddie

Sehinggo hari ini.
Sudah beberapo orang awek.
Mintak nakkan 'Teddie'.
Yang ado dokek dalam Jaisi.

Sampai sudah.
Ese takkan boie dokek sapo-sapo.
Walaupun 'Teddie' tu dapek percumo yo dari supplier ese.
Yang ese pow tempohari.

Datanglah bidadari cantik, sexy mahupun Scha yang bersuaro parau tu.
Dan mahu mintak 'Teddie' untuk simpanan dorang.
Ese takkan boiekan.
Walaupun alasan, memeluk 'Teddie' membuatkan mereko teringat ese.
Alasan semato.

Kalu ese bawak laju-laju. Ala-ala Rally.
Pantang 'Teddie' tercampak jatuh kebawah.
Ese cepat-cepat ambil dan letak balik atas dashboard.

'Jambu'kah ekau kalu melotakkan teddybear kat dalam kereto?
Ah, pedulik.

Ado awek cakap gini. 'So sweettttt'. 5 harkat.
Terangkat bontot ese macam tak jojak seat.
Yang penting ramai awek suko dongan 'Teddie' ese ni.
Tapi semuonyo kecewo kerano tak dapek nak pow untuk jadikan milik dorang.
Padan muko.

Itulah satu-satunyo penyori dokek dalam Jaisi.


*amaran! ekorang JANGAN type 'teddie' dokek Google semaso di hadapan anak-anak.

4 comment:

S h i n o said...

hehe idea sapo :P
kwe nok bubuh etek ahh haha

Ladybug Yna said...

Jambu2. haha

AyAres151 said...

jambu batu takpe..heheheee

MeLLisa said...

bukan jambu..perasan jambu =p

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails