24.9.08

Harga Minyak

Pak Lah bagi gulo-gulo sempeno nak sambut rayo ni.
Kat semuo rakyat Malaysia.
Gulo-gulo rego seposen yo.

Ramai rakyat Malaysia.
Hanyo senyum yo.
Ado yang tak kurang kutuk tak abis.
Ini bukan zaman kasik gulo-gulo laie dah.

Sebolom ni kito kono boli coklat rego tujuh posen.
Tapi di balas balik dongan memberi percumo gulo-gulo rego seposen.
Pak Lah ingat dio boleh menambat hati rakyat.
Tapi Pak Lah nyanyok. Dio lupo rakyat sudah ado mato dan telingo sekarang.
Gelagat Pak Lah kali ini buek rakyat raso geli hati.

Tapi ado rakan-rakan ese cakap.
"Biarlah seposen pun, daripado takdo langsung. Ok la tuuuuuu"
[ baco dalam nada pasrah ]

1 comment:

shinO said...

Lepas ni tgoklah ape akan jadi plak.
kwe berehh je..hok penting biar gaji naik ..kawe sokong blako.. muahahah

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails